Hvordan bestiller jeg?
Find de pågælende varer og tilføj dem til indkøbskurven. Derefter går man til kassen, og herefter vil man blive guidet igennem hele proceduren.
Har i et Showroom/Butik?
Vi har desværre ikke et showroom/butik. Butikken er udelukkende Internet baseret.
Kan jeg hente mine varer på jeres adresse?
Ja, du vælger blot afhentning og du vil modtage en besked, når din bestilling er klar til afhentning.
Jeg vil gerne vide mere om mit mulige køb?
Du er altid velkommen til at skrive eller ringe og vi vil hjælpe dig på bedst mulige måde.
Kan Jeg komme i kontakt med jer?
Du er altid velkommen til at skrive til kontakt@babysleep.dk eller ringe på telefon 50 59 58 77 - hverdage mellem 8.00 og 22.00.
Kan jeg forespørge på en ordre?
Ja, du kan blot sende os en mail på kontakt@babysleep.dk og så vil vi svare dig hurtigt med en status.
Hvordan er det med sikkerheden på nettet?
Du kan være ganske sikker på at betale på vores hjemmeside. Alle informationer er krypterede og kan på INGEN måde læses af andre.
Hvornår trækker i pengene?
Pengene vil altid tidligst blive trukket når varerne er afsendt fra vores lager. Er der en del-levering på din ordre, vil pengene først blive trukket når den sidste del af ordren er sendt.
Fragtpriser?
Fragtfrit ved køb over 400 DKK ellers fast lav fragt kun 29,- DKK.
Hvad gør jeg hvis shoppen giver en fejlmelding?
Skriv os meget gerne e-mail, og hvis det er muligtså kopier fejlmeddelelsen ind i denne mail, og så vender vi hurtigst muligt tilbage.
Hvad er leveringstiden?
Kig altid på det pågældende produkt. Dog skal det siges at vi mange gange leverer før den angivne tid. Er der en rigtig hastesag kan du altid kontakte os, og vi vil gøre alt for at hjælpe dig. Der kan dog forekomme varer der skal bestilles hjem.
Hvordan sender jeg et fortrudt køb retur?
BabySleep.dk yder i henhold til købeloven 14 dages fuld bytte/returret. Fortrydelsesretten løber fra den dag kunden modtager varen. Hvis kunden vælger at gøre brug af fortrydelsesretten, skal varen tilbagesendes i væsentlig samme stand og mængde. Hvis det er muligt vil det være en god ide at vedlægge en kopi af faktura.
Varen bedes returneres i original embalage, da vi sælger mærkevarer. Emballagen har derfor en væsentlig værdi for det samlede produkt, og manglende emballage kan betyde at varen ikke kan returneres i væsentlig samme stand og mængde. Husk derfor altid at gemme emballagen indtil du har besluttet om du vil fortryde købet.
En fortrydelse af købet kan foregå på følgende måder:
- Nægte at modtage varen. Varen overdrages til GLS
- Returvaren sendes til BabySleep.dk på nedenstående adresse:
Barn og Leg
Skodsborgvej 382B
DK-2850 Nærum
Mail: kontakt@babysleep.dk
Bemærk hvis fortrydelsesretten udnyttes er det dig som kunde der står for omkostningerne ved at sende varen retur til os. Når købet fortrydes kan vi tilbagebetale købssummen til dig via overførsel til din bank. Når vi har modtaget den retursendte varer og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil vi kontakte dig for at få oplyst hvortil købesummen skal returneres.
Hvis jeg ønsker at reklamerer over en vare
Der gives efter købeloven en reklamationsret på 24 mdr på alle varer.
Reklamationsretten betyder at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse fejl og mangler ikke er opstået ved som af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Hvis varen er behæftet med fejl/mangler er kunden berettiget til at kræve omlevering. Det vil sige at man kræver en ny vare fremsendt, som erstatning for den der reklameres over. Dette forudsætter at reklamationen er berettiget, samt at omleveringen ikke medfører urimelige omkostninger for babysleep.dk
Du skal reklamerer inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Når du ønsker at reklamerer over et produkt skal det indsendes til os på nedenstående adresse:
Barn og Leg
Skodsborgvej 382B
DK-2850 Nærum
Når du returnerer varen, bedes du angive følgende bemærkninger med pakken: Fejl/mangel - Navn - Adresse - Telefonnummer - E-mail - Evt. bemærkninger.
Bemærk vi modtager ikke pakker pr. efterkrav.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes hvis fyldestgørende information følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelsen, registreringsnummer, kontonummer for bankkonto hvortil refusion skal foregå. Du er altid som kunde meget velkommen til at kontakte os, hvis der opstår tvivlsspørgsmål i forbindelse med returnering.